marți, 6 noiembrie 2012

Blue

 

Hello lovelies!
Finally I can show you the outfit I wore at the fair we went last week, It's a very simple  and feminine one. I love dresses and I wear them even if outside it's very cold, I advise you to wear your summer dresses with tights, cardigans and jackets. When you want to invest in  a dress, you should choose a versatile one that can be worn as a skirt, as a blouse and also when it's hot or when it's cold, with the right accessories.
I chose to wear this beautiful simple dress with my faux fur vest, an electric blue overcoat and my all time fav shoes, the pink ones.
I hope you'll enjoy it!

In sfarsit va arat tinuta pe care am purtat-o la targul de saptamana trecuta. Este o tinuta foarte simpla si feminina. Iubesc rochitele si le port chiar si cand e frig afara, va sfatuiesc sa purtati rochitele de vara cu dres, puloverase si gecute. Cand vreti sa investiti intr-o rochie ar trebui sa alegeti una versatila pe care o puteti purta ca fusta, ca bluza si atunci cand este cald dar si frig cu accesoriile potrivite.
Eu am ales sa port aceasta rochita simpla cu vesta de blanita, un pardesiu albastru electric si pantofii mei preferati roz.
Sper sa va placa!




Outfit
Dress: Zara
Faux fur: Primark
Overcoat: Lefties
Shoes: Bershka
Necklace: Vintage 
Ring: Bijou Brigitte
Watch: Casio


4 comentarii:

  1. Frumoasa rochita... am vrut sa o achizitionez si eu, dar pana sa ma hotarasc, disparuse... acum stiu la cine este :) kisses

    Viziteaza si noul meu blog www.exquisitehunter.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, nu eu ti-am furat-o, eu am achizitionat-o din afara..imi pare rau ca nu ai apucat sa o iei, e super <3

      Ștergere
  2. Foarte frumosi pantofiori. Am vazut acest model si la Stradivarius, zara si tot stateam la final de sezon estival si ma gandeam daca sa-i iau sau nu... Mi-a ramas gandul la ei pana acum in iarna cand am vazut intr-un magazin no-name un model aproape identic dar mult mai ieftin (45 ron) si a trebuit sa-i am.
    Iti sta minunat. Culorile pastel te prind foarte bine. Pup

    http://www.adinapup.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar sunt superbi pantofiorii, eu i-am primit anul trecut de la Mosu' cae i-a luat si el putin redusi:)))) oricum ma bucur mult ca ai gasit o pereche mai ieftina. Sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere