duminică, 6 ianuarie 2013

Happy new stylish year!



Hello lovelies!
Happy new year! For the first post of this year I chose an outfit that can keep you warm on cold days, but it also looks very stylish. For a bolder year I put on a statement necklace, and for a a classy year I chose this silky shirt and a faux fur vest. I think I started the year properly, hope it will be a great one.
Hope you like it!

La multi ani! Pentru primul post din acest an am ales o tinuta mai speciala, dar in acelasi timp si confortabila. O astfel de combinatie este si calduroasa si arata bine. Ca sa intampin noul an cum trebuie am ales acest colier statement, pentru putin curaj, aceasta camasa matasoasa pentru putin feminitate si vesta din blanita(artificiala) pentru putina caldura.
Sper sa va placa!


















     Outfit:
           Shirt: New Worker
                    Faux fur vest: Local store
     Jeans: H&M
             Boots: New Yorker


11 comentarii:

  1. Nu stiu cum reusesc, dar mai nou tot ratez bloguri foarte tari! Cum e al vostru.. e prima oara cand il vad dar imi place muuult de tot :D Following you now >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow. I Love it! You have so so great blog! <3
    Happy New Year!:*

    Would You like to follow each other? :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta tinuta! V-am dat si follow prin GFC!
    Imi sunteti foarte simpatice amandoua.
    De cand v-am descoperit nu ma mai satur de blogul vostru :))
    Deea tu esti cumva din Slatina sau te confund?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Dorina pentru aprecieri, da, sunt din Slatina. Ne cunoastem?

      Ștergere
    2. Da, din vedere :)
      Mi-a zis si sora mea ca te stie, ca te-a vazut prin oras (si parca ai fost si la Greceanu mi-a zis) si apoi mi-am dat si eu seama de ce imi pareai cunoscuta.
      Sigur te-am vazut ori prin liceu (asta acum cativa ani), ori prin oras.
      Faza funny e ca te-am vazut si acum cateva saptamani pe la Unirii, asteptai pe cineva si te-am recunoscut, dar datorita blogului, nu mi-am dat seama atunci ca erai din Slatina.
      Nu sunt stalker, sa stii, dar am calitati de detectiv, toata lumea imi spune asta :))

      Ștergere
    3. Dorina, data viitoare cand ma vezi pe strada sa ma tragi de manecuta si sa ma saluti, mi-ar placea sa te cunosc si in afara "lumii virtuale".Am terminat la Minulescu, dar fiind un oras destul de mic, cunoastem multa lume din vedere. :*

      Ștergere
  4. Hey! Imi place la nebunie blogul vostru! Ador cand gasesc bloguri din Romania asa de dragute! Ce zici sa ne dam follow una alteia si pe GFC si pe Bloglovin?
    xoxo,Sabrina

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine gandida alaturarea colierului la camasa! Imi place enorm combinatia!

    Minunate poze!

    Te pup si un an nou minunat!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Great Blog! I just found it! I am following you now :)
    Big kiss from Portugal

    Check out my blog : http://walk-with-confidence.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
  7. How I adoooore the top and the necklace of course! :D Gorgeous looking;)

    RăspundețiȘtergere