vineri, 4 ianuarie 2013

Happy and printed new year!

 

Hello lovelies!
Here is the first post of 2013! We hope to have a good year, full of inspiring outfits. So, I received these shoes form Santa and even though outside is freezing, I had to wear them. I am soo in love with them, I have another peep toe pair HERE. I wore them with a neutral outfit using brown and black. 
Hope you like it and feel free to share your opinion!

Primul post din 2013! Speram ca noul an sa fie unul bun si plin cu tinute inspirate. Cred ca deja ati vazut pantofiorii pe care mi i-a adus Mosul si pe care ii ador. Mai am o pereche asemanatoare dar deschisa la varfuri aici. Desi este foarte frig afara nu am mai rezistat si a trebuit sa ii port macar o data. I-am purtat cu o tinuta neutra compusa din culori preferate: nuante de maro si negru.
Sper sa va placa si ne-ar face mare placere sa va citim parerile!
For more pictures click HERE


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 Outfit:
Sweater / Pulover: TEX
Pants / Pantaloni: H&M
Jacket / Geaca: Bershka
Shoes / Pantofi: H&M
Fur collar / Guler blanita: H&M




6 comentarii:

  1. You have such a great style, dear!

    Just found you on Lookbook! No doubt following you since now!
    Would be glad to see you also in my blog one day!

    Una chica fashiontastica


    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte indrazneata tinuta pt perioada asta a anului dar nu si pt vremea d'afara, as fi purtat'o si eu ziua ;;).
    Pantofei sunt superbi :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumossssi sunt pantofii! Dau asa un aer edgy intregului outfit! Iar tu arati ca o papusica!

    Pups!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere