vineri, 21 decembrie 2012

Rockin' around the Christmas tree

 
Hello lovelies !
I don't know about you but this year more than ever we feel the Christmas spirit, Iwe feel that we can be better, that we can achieve our goals if we learn to look from a different angle at our problems and most of all we have to cherish our loved ones.
Unfortunately we won't be spending Christmas together so we decided to have a special Christmas moment and here we are decorating Julie's Christmas tree ( yes, it's  pink) we dressed up ( with some of our favorites: dress, floral pattern, glitter, lace, gold), listened to beautiful carols, ate some pink sweets and drank some lovely cocktails.
Hope you are having a good time decorating your Christmas tree as well!

Inca mai credem in magia Sarbatorilor si in acest an mai mult ca pana acum simtim ca putem fi mai buni, ca ne putem atinge telurile daca luptam suficient pentru ele,  de asemenea ne putem rezolva problemele daca invatam sa le privim si dintr-o alta perspectiva, insa mai presus de toate intotdeauna trebuie sa-i pretuim pe cei dragi din jurul nostru.
Din pacate nu vom petrece Craciunul impreuna asa ca am hotarat sa ne bucuram de un moment special impreuna. Asa ca am scos "artileria grea" (ne-am imbracat in rochite dragute, in culorile si imprimeurile care ne plac cel mai mult flori, dantela, auriu), am ascultat colinde minunate, am mancat dulciuri roz si am baut cocktailuri delicioase si am impodobit bradutul lui Julie, care a iesit o "bombonica roz"
Speram ca si voi va bucurati de o perioada minunata si ati inceput sa decorati!

http://www.youtube.com/watch?v=2EHB7qMm2s4

For more pictures click HERE






13 comentarii:

  1. Aaaaa, ce dragute sunteti! :D Si bradul este foarte frumos :D Eu inca nu am apucat sa il fac, imi este si frica avand in vedere ca am o pisica cu un temperament... nebun.

    Si ca sa va raspund.. nu am comandat nimic de pe site, ei au venit cu oferta de colaborare..sa le scriu un articol despre ei si apoi..imi vor trimite ceva..imi aleg eu de o anumita valoare. Am fost cam reticenta ce-i drept si sper sa se tina de cuvant. Am mai avut o asemenea colaborare tot din Chin..pachetul atunci a ajuns prin posta si a durat vreo luna. Al doilea pachet nici n-a mai ajuns. S-a furat sau s-a pierdut. Cam problematic ce-i drept cu ei. Unii trimit orin curier si ajung repede...altii nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi, cunosc mai multe persone care au problema pisicuta+brad, dar dupa un accident in care ambele personaje au ajuns la pamant, pisicuta a primit interzis in camera cu bradul:D. Mersi mult de tot pentru raspuns in ceea ce priveste colaborarea ta si speram sa fie seriosi, in cazul asta o sa fim cu siguranta urmatoarele lor cliente:D

      Ștergere
    2. Hii hii!! Asta e pisicuta meaa!!!:)))
      Foartee dragut bradutul. Nu ma asteptam sa aibe alta culoaree!!
      Va pup

      Ștergere
  2. minunat bradul ! dar bauturica roz ce este ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Bauturica roz este un cocktal care se numeste Sor.B.T, noua ne place mult mai ales culoarea:D

      Ștergere
  3. ce brad dragut!Si eu am vrut mov, dar pentru a face pe toata lumea fericita, am optat pentru albastru pana la urma...
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Aaa imi pare rau ca nu ai reusit sa faci cum ti-ai dorit..din fericire in cazul meu nu s-a impotrivit nimeni si mi-am indeplinit visul de a avea un bradut roz:D

      Ștergere
  4. superb bradutz!

    pupici, fetelor, suntei tare dragalashe si mersi pt coment, mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, ce brad frumos aveti si voi sunteti la fel de frumoase!
    Imi plac la nebunie rochitele si ma bucur sa vad doua prietene care se inteleg asa bine ca voi. e asa frumos ca mai exista si prietenii sincere si sentimente asa frumoase :)
    Va pup! Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos bradutzul si voi :* :*
    Sarbatori fericite si un mos bogat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte tare bradutzul, foarte original!

    Si voi, sunteti minunate!

    Sarbatori fericite!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere