sâmbătă, 20 iulie 2013

Prints at the sea


Hello lovelies! 
Pentru azi am pregatit inca un post de la mare, de data aceasta, este unul foarte simplu dar reprezinta tot ce ai nevoie la plaja: o rochita lunga si vaporoasa si o palarie frumoasa pentru a te proteja de soare.
Rochita este un cadou de la mami, o am de anul trecut dar o ador, are tot ce iti poti dori de la o rochita: este foarte lejera, vaporoasa, are un imprimeu delicios si culori adorabile ( inclusiv roz <3) si unde mai pui ca o pot purta ca si fusta? Love it!
Palariuta este una dintre preferatele mele, o am tot de vara trecuta ( Primark = 1.5 euro). Pretul m-a facut sa o iubesc si mai mult, I love sales.
Sper sa va placa si in curand mai urmeaza postari de la mare!

Hello lovelies!
Here you have another post from the sea. This one is very simple but it represents all you need at the beach: a long and comfy dress and a beautiful hat to protect you from the sun.
This beautiful dress was a gift from my mother and I absolutely love it, for me it's perfect because it's long, comfy, has a gorgeous print and amazing colors, including pink.
The hat is one of my favorites and it cost me only 1.5 euro, another reason to love it.
I hope you like it and stay tuned because there are more photos from the sea!









Dress: Madrid Local Store
Hat: Primark

10 comentarii:

  1. W O N D E R F U L, honey.

    It would be such a pleasure to see your looks on www.STARPIQ.com


    Have a sunny weekend,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal ca ne place!!! <3
    Nu imi vine sa cred ce putin a costat palaria si ce draguta e!!!
    Vreau si eu Primark! :))
    Cred ca doar daca ma mut in alta tara, in Romania nu cred ca as gasi ceva asa ieftin si dragut :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorina cred ca daca ar veni la noi Primark, tot nu am gasi asa ieftin si daca am gasi, oamenii nu ar aprecia, stai sa vezi fustita pe care am dat 0.50, atunci cred ca o sa te duci special intr-o tara cu Primark. Te puuup si sper sa ne vedem in curand <3

      Ștergere
  3. cute dress!

    http://diana.doubleweb.ro/touch-of-colour/

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful pics! XoXo i waiting for you on my blog!

    www.shoesandbasics.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Great look! I like your dress!
    kisses!
    www.trendybloom.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut impresia ca ai fost la noi la mare, acum m-am intristat vreau si eu costum de baie si palarie, si rochita :)))

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Daa, la noi am fost, pozele astea sunt facute in Costinesti, altele in Eforie pentru ca era plaja mai goala si mai frumoasa. Din pacate, rochita, palaria nu le poti achizitiona dar costumul cu siguranta da:D

    RăspundețiȘtergere