luni, 26 august 2013

Smells like autumn



Hello lovelies! 
Although I didn't have autumn in my mind when I chose this outfit for today's post, I realized that I turned my attention to this burgundy item, now at the end of summer. Now I'm a little bit nostalgic and I'm thinking about the next season and it's joy but I'm sure this won't last for long and I'll be back to some bright colors soon enough. I love the flowy shape and texture and of this short/skirt and I enojoy wearing it every time. 
Hope you like it!
More pictures








Outfit: Short/Skirt: Atmosphere| T-shirt: Fox| Earrings: Koton

Hurry up dears! This time you can save up to 84% off from Romwe Labor Day sale!
Just go to stock these awesome items to show yourself off! >>>> http://www.romwe.com/Labor-Day-Sale-c-290.html?wn
(time from Aug 27th to Sep 2nd)

23 de comentarii:

  1. Ce draguta e fusta! Si am vazut ca aceasta culoare e deja in trend, desi nici nu a venit toamna.
    Imi inchipui ce nebunie va fi la toamna!
    Oricum, ma bucura acest lucru, pentru ca e o culoare care imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superba fusta! imi place cum ai purat-o intro tinuta casual, dar astept si o tinuta glam! :)


    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh my, I can see why you enjoy wearing that skirt--it's beautiful! And it is flowy indeed, just like a princess dress. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Big like pentru tinuta si big like pentru locatie <3 love it
    SandraB.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. I have a really similar skirt, but this one looks sooo much better on you :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place tare mult culoarea fustei! Și îți stă foarte bine cu părul prins așa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fusta este atât de fluidă şi se vede superb în bătaia vântului.
    Vara se apropie de sfârşit, dar vine toamna cu frumueţile ei.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase poze, Andreea.

    Imi place fusta lunga ^_^

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  9. you're skirt looks lovely and feels autumn <3

    Carla Cee

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincera sa fiu nu prea ma bucura ideea ca vara-i pe sfarsite, dar cand vad culoarea fustei primul lucru care-mi vine in minte este o padure ingalbenita si fosnetul frunzelor uscate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Abia astept cilorile toamnei!

    va pup, fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  12. ce-mi place fusta

    http://fashion4denis.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Fusta v-a fi intr-adevar perfecta si in combinatii romantice de toamna!!

    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. cat imi place fusta bordeaux ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    RăspundețiȘtergere
  15. Love the skirt looks great. X
    Cocodevilleblog.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  16. Love the skirt!
    Tinuta asta te prinde perfect!
    <3
    Miss you!

    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  17. Lovely outfit you lovely one :) That skirt is amazing!

    Hugs

    Have you seen my latest post: http://flashforwards.blogspot.de/2013/09/boyfriend-jeans.html

    RăspundețiȘtergere