marți, 21 mai 2013

Black and gold


Hello lovelies!
I have to say that even though I wanted summer to come, I didn't expected these extremely warm days so soon. Last week I enjoyed a beautiful day with my darling, the weather was great and we went shopping and then we took some pictures in the park,
I chose a comfortable outfit , perfect for long walks, I wore my new golden flats that I absolutely love and this blouse that has an amazing print and it's so soft <3
I hope you'll like it!

Astept de mult timp sa vina zilele calduroase si vara dar nu ma asteptam ca ele sa vina asa brusc si sa nu ne bucuram de vremea perfecta care ar trebui sa fie primavara. Din fericire, saptamana trecuta m-am bucurat impreuna cu darling de o zi perfecta, am fost la cumparaturi, apoi ne-am plimbat prin parc si am facut poze.
Am purtat ceva foarte comfortabil si perfect pentru plimbari lungi: noii mei balerini aurii care imi plac enorm si aceasta bluzita care are un model superb si este foarte fina <3
Sper sa va placa!

Follow us on:









Blouse: George. | Pants: H&M | Flats : Auchan Supermarket | Bracelets: Six | Rings: Meli Melo | Necklace: Accessorize

25 de comentarii:

  1. Hello there, You've done a great job. I will definitely digg it and personally suggest to my friends. I am confident they will be benefited from this web site.

    Have a look at my web page - http://www.citwiki.de/index.php?title=Goods_Tips_For_Organic_Maternity_Clothing

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoasa este camasa, are un imprimeu foarte interesat! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am balerini din Auchan, dar modelul cu flori. Ma enerveaza ca se strica prea repede (ai mei erau dintr-un fel de carton), dar sunt tare draguti :)
    De unde ti-ai luat bluza George? Am mai vazut la o bloggerita din Cluj si ea mi-a zis ca au magazin George, dar in Bucuresti nu stiu nici unul. Mi se par foarte dragute camasile/bluzele de acolo.
    Prima poza e absolut superba, ca sa nu zic fabuloasa! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am luat si eu unii cu flori roz, sper sa ma tina:D. Bluzita am luat-o din Mamaia de la un magazin Ilotti unde aveam foarte multe haine: Atmosphere, Asos, etc, era un fel de outlet de fapt.

      Multumesc mult ;;):*

      Ștergere
  4. Ce faina e camasa! Imi place mult print-ul! Very chic!

    Si tu esti toooo cute!

    Hugs,

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe poze! imi place camasa are un imprimeu foarte unic :)



    ChocolateFashionCoffee

    RăspundețiȘtergere
  6. Great look. I like your blog! Maybe you can visit my blog and follow me.

    xx

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoasa tinuta,imi place camasuta super mult . Mai multe detalii de unde ai achizitionat-o, te roooog . pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bluzita am luat-o din Mamaia de la un magazin Ilotti unde aveam foarte multe haine: Atmosphere, Asos, etc, era un fel de outlet de fapt.

      Ștergere
  8. Amazing look and very cool pics!!!!
    Would you like to follow each other?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nice post!
    Do you want to follow each othe? Let me know!
    http://walls-cant-stop-you.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. amazing lovely! Shall we follow? let me know XSE
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    RăspundețiȘtergere
  11. Super bluzita! Are un imprimeu care chiar atrage atentia :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Beautiful pictures!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    RăspundețiȘtergere