joi, 18 octombrie 2012

Denim ballerina

This weather drives us crazy! You just don't know what to wear whn you go out of the house: summer clothes or autumn-winter clothes. Well, all we can do is just enjoy the beautiful weather.
This outfit was prepared for las week but because it rained, I decided to post it now. It's not very appropriate but with some tights and a cardigan, it can be perfect for these days.
I already told you that I love lace and this little skirt is one of my favorites. I chose to wear it with a denim vest that has a lacey pattern.
I wore a pair of flats with a floral pattern, a pink clutch to add some color and for the outfit to be complete I chose some "flowery" accesories.
Hope you like it!

Vremea asta ne innebuneste, ori este foarte cald, ori este foarte frig si ploua, pleci de acasa cu geaca si te intorci in tricou. Asa ca putem doar sa ne bucuram inca de vremea frumoasa!
Tinuta asta era pregatita pentru saptamana trecuta cand inca era cald, dar cum saptamana trecuta a plouat, am amanat-o asa ca am decis sa o postez azi. Nu e foarte potrivita dar cu un dres si un cardigan poate fi perfecta pentru vremea mofturoasa!
V-am mai zis ca iubesc dantela si fustita asta este una din preferatele mele. Am ales sa o port cu o vestuta de blugi deoarece imprimeul ei ma duce cu gandul la o dantela <3.
Am purtat o pereche de balerini cu floricele si un plic roz iar ca tinuta sa fie completa am ales accesorii "inflorate".
Sper sa va placa!

 
  


Outfit:
Skirt: Stradivarius
Vest: Stradivarius
Clutch: Primark
Necklace: Accesorize
Ring: Stradivarius

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu